AKÁRCSAK EGY TURBINA
A Honda hathengeres, prémium túrázója teljesen új irányt vett
A hatékonyabb üzem érdekében hengerenként négy szelepes, Unicam rendszerű hengerfejek mellett döntöttünk, kényesen ügyelve rá, hogy a Gold Wing járáskultúrája éppoly jellegzetes és kifinomult legyen, mint a korábbi nemzedékeknél. Apró, de annál fontosabb változtatás, hogy a hajtóművet kissé előrébb helyeztük a vázban, így kedvezőbbé vált a tömegeloszlás és még közvetlenebb élményt nyújt a modell. Az új motorkonstrukció megdöbbentően dinamikus gyorsulást tesz lehetővé alacsony fordulatszámról, a kipufogórendszer pedig oly csodálatos hangon dalol, hogy biztosan mosollyal az arcán hagyja majd maga mögött a várost.
Finom gurulás
A vadonatúj fejlesztésű, présöntéssel, alumíniumból készülő váz sokkal könnyebb, mint elődje, és a hagyományos teleszkópvilla helyett – finomabb csillapítást és progresszívabb kormányzást biztosító – dupla lengőkaros első futóművel szereltük fel. Újdonság a hátsó felfüggesztés is, hiszen Pro-Link néven ismert himbarendszerünket innovatív Pro Arm lengőkarral társítottuk. Ez a konfiguráció rendkívül masszív és elsőrangú menetkomfortot nyújt, úgy a pilótának, mint az utasnak.
Ismerje meg a részleteket